tisdag 20 november 2007

Tråkigt

Hade lite tråkigt så jag svarade på dessa frågor genom att blanda musiken på min data och sedan svara.

Fråga: Hur mår jag idag?
Svar: Wild is the Wind med David Bowie
Kommentar: Okej, idag kände jag mig visst vild som vind, jag var i för sig ledig idag men..
Fråga: Kommer jag oftast att fatta rätt beslut här i livet?
Svar: I Want It All med Queen
Kommentar: Det blir nog svårt att fatta rätt beslut när jag vill ha allt :P

Fråga: Hur tror jag att mina vänner ser på mig?
Svar: Lifeline med Spandau Ballet
Kommentar: hmmm. bra livslinje? fattar inget.
Fråga: Vad tycker mina vänner om mig på riktigt?
Svar: You, Who Stole My Solitude med The Ark
Kommentar: Jag tog deras ensamhet, jag tar det positivt. :)
Fråga: Vad är omvärldens syn på mig?
Svar: The Riddle med Nik Kershaw
Kommentar: hahahaha. de ser mig som en gåta.
Fråga: Hur var högstadiet?
Svar: Just A Ride med Jem
Kommentar: ja, högstadiet var helt okej, kanske inte "Just A Ride" ;)
Fråga: Hur kommer fortsättningen av gymnasiet att vara?
Svar: Life med Youssou N’Dour
Kommentar: hmmm, blir lite rädd här, kommer gymnasiet vara livet?
Fråga: Hur gör jag mig själv lycklig?
Svar: Midnight Show med The Killers
Kommentar: Ja, nu går vi på midnatts show låter trevligt tycker jag
Fråga: Vilken låt kommer spelas på min begravning?
Svar: Blowin’ in the Wind med Bob Dylan
Kommentar: Nöjd är jag här.
Fråga: Kommer jag leva länge?
Svar: The Main Thing med Roxy Music
Kommentar: Det är visst det viktigaste att leva länge...
Fråga: Kommer jag vara nöjd med mitt liv när det går mot sitt slut?
Svar: Up the Hills Backwards med David Bowie
Kommentar: Kommer jag vara nöjd om jag går backlänges upp för backen, okej får väl prova det någon dag.
Fråga: Kommer jag få en trevlig helg?
Svar: Hole In My Sole med Aerosmith
Kommentar: Här har jag ingen kommentar.. Låter som en hemsk helg.
En del ganska roliga svar, en del ganska konstiga.. :P

Inga kommentarer: